بیکاس

بیکاس

بیکاس

بیکاس

فروش بلیط هواپیما در ایران

 

تابستان فصل سفرهای هیجان انگیز و گردشگری پر ماجراست، به همین مناسبت در این مطلب قصد داریم به بررسی اجمالی رنکینگ بهترین وبسایتهای فعال فروش بلیط هواپیما در ایران ( از نظر نرخ های رقابتی، کیفیت خدمات و تعداد مسیرهای پوشش داده شده ) بپردازیم که امیدواریم در مباحث سفر و گردشگری برای مخاطبین گرامی ارزشمند و مفید واقع گردد.


رتبه 1. علی بابا ( www.alibaba.ir ) : قطعا شما هم با نام وبسایت و اپلیکیشن علی بابا در حوزه سفر و گردشگری آشنایی کامل دارید؛ همانطور که میدانید این وبسایت یکی از قدیمی ترین و بهترین وبسایتهای فروش بلیط در ایران به شمار می رود. ویژگی ها: نرخ بسیار پایین خرید بلیط خارجی، پوشش تمامی ایرلاین های داخلی و برخی از ایرلاین های خارجی و امکان برگزاری تور و رزرو هتل خارجی از ویژگی های بارز این مجموعه است، بازگشت وجه حداکثر 72 ساعته بلیط های استردادی نیز یکی دیگر از ویژگی های علی بابا است.

)توصیه: طبق بررسی های انجام شده، این وبسایت پایین ترین نرخ بلیط خارجی را در میان سایر رقبا دارا بود. بنابر این برای خرید بلیط خارجی می توانید به علی بابا مراجعه نمایید.(  

رتبه 2: الی گشت ( www.eligasht.com ) : الی گشت نیز یکی دیگر از مشهور ترین وبسایت های خرید بلیط هواپیما و تور و هتل در کشور می باشد که امروزه جایگاه بسیار بالایی در میان گردشگران به خود اختصاص داده است. (ویژگی ها: نرخ بسیار پایین رزرو تور خارجی، امکان رزرو اینترنتی بلیط، هتل و تور داخلی و خارجی ، بیمه مسافرتی،و بازگشت وجه 48 ساعته برای بلیط های استردادی(

(توصیه: طبق بررسی های انجام شده توسط تیم ما، این وبسایت در زمینه نرخ هتل های خارجی برترین وبسایت محسوب می گردد و امکان رزرو هتل خارجی با نرخ های پایین ترین از سایر رقبا در این وبسایت وجود دارد. بنابر این برای رزرو هتل خارجی می توانید از الی گشت استفاده نمایید.)

 

رتبه 3. وبسایت دنا چارتر ( www.Denacharter.com ) :وبسایت و اپلیکیشن خرید بلیط دناچارتر که به تازگی محبوبیت زیادی در میان مسافران پیدا کرده است نیز یکی دیگر از بهترین وبسایت های ارائه خدمات چارتری و خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی می باشد ، طبق اعلام موسسین این مجموعه، کلیه بلیط های چارتری موجود در 460 آژانس هواپیمایی داخلی، در این وبسایت ارائه شده است و توسط سامانه هوشمند چارتری دناچارتر پوشش داده شده است. (ویژگی ها: نرخ بسیار پایین بلیط پرواز های داخلی، پوشش 700 مسیر پروازی چارتری داخلی و خارجی، همکاری با 460 آژانس هواپیمایی داخل ایران، بازگشت وجه 24 ساعته برای بلیط های استردادی)

(توصیه: طبق بررسی انجام شده توسط تیم ما این وبسایت ارزانترین نرخ بلیط چارتری و بیشترین پوشش مسیر پرواز های چارتری داخلی را در میان سایر رقبا داراست. بنابر این می توانید برای خرید بلیط های چارتر داخلی در مسیر هایی همچون تهران، مشهد و کیش از وبسایت دناچارتر استفاده نمایید.)

رتبه 4. سفرستان ( www.safarestan.com ) : یکی دیگر از بهترین وبسایت های فروش بلیط که فعالیت خود را 40 سال پیش آغاز کرده اما شاید به تازگی برای شما شناخته شده باشد. این وبسایت نیز در زمینه رزرو بلیط هواپیما و همچنین رزرو هتل خارجی فعالیت دارد. (ویژگی ها: پایین ترین نرخ رزرو هتل خارجی، رزرو بلیط های داخلی و خارجی، رزرو هتل خارجی، بازگشت وجه 48 ساعته برای بلیط های استردادی)

(توصیه: طبق بررسی های انجام شده توسط تیم ما این وبسایت پایین ترین نرخ هتل خارجی را ارائه می نماید. بنابر این می توانید برای رزرو هتل خارجی از وبسایت و یا اپلیکیشن سفرستان استفاده نمایید.)

 

رتبه 5. سفر می ( www.safarme.com ) : وبسایت سفر می نیز یکی دیگر از بهترین وبسایت های فروش بلیط هواپیما ، رزرو تور و هتل در کشور است که اکنون شما احتمالا آن را با تبلیغات تلویزیونی بیژن بنفشه خواه می شناسید!! اما واقعیت این است که این وبسایت نیز مدت هاست در زمینه فروش بلیط، تور و هتل داخلی و خارجی در کشور فعالیت دارد. (ویژگی ها: پایین ترین نرخ رزرو هتل داخلی، رزرو تور و بلیط داخلی و خارجی، بازگشت وجه 48 ساعته برای بلیط های استردادی)

(توصیه: طبق بررسی های انجام شده توسط تیم ما، این وبسایت در زمینه ارائه هتل داخلی پایین ترین نرخ را در مقایسع با سایر رقبا ارائه می نماید، بنایر این می توانید جهت رزرو هتل داخلی از وبسایت سفر می استفاده نمایید.)

نتیجه گیری: قطعا بررسی های ارائه شده در مقاله فوق نتیجه گیری قطعی و نهایی نمی باشد و به صورت روزانه وبسایت ها و اپلیکیشن های بسیار متنوعی ارائه می گردند که بسیار بهتر از لیست فوق عمل می نمایند اما در زمان نگارش این مقاله بهترین ها از نظر تیم منتقدین ما در حوزه هواپیمایی و گردشگری کشور، پنج وبسایت فوق شناخته شدند. در این راستا از سایر همکاران در حوزه گردشگری نیز تقاضا داریم تحلیل های خود را برای ما ارسال نمایند تا با انتشار آن کمکی هر چند کوچک به مسافران و گردشگران ایران عزیز شده باشد.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.