بیکاس

بیکاس

بیکاس

بیکاس

با رازهای شیک پوشی خانواده سلطنتی انگلستان بیشتر آشنا شوید

 

رازهای شیک پوشی پرنسس دایانا

دایانا اسپنسر  در سال ۱۹۶۱ در نورفولک انگلستان متولد شد. دایانا در خانواده‌ای اشرافی به دنیا آمده بود. اسپنسرها از خاندان‌های قدیمی و بسیار مهم بریتانیا هستند که با خانواده سلطنتی بریتانیا هم رابطه نزدیکی دارند. او دو خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر به نام‌های سارا، جین و چارلز داشت. بعد از اتمام تحصیلات در سوئیس، دایانا به لندن بازگشت. او کار با کودکان را آغاز نمود و به عنوان یک پرستار کودک در مدرسهٔ جوانان انگلستان شروع به کار کرد.

پرنسس دایانا بسیار خوش سلیقه بود و اگرچه ۲۰ سال از زمان مرگ غم‌انگیز او گذشته است، سبک لباس پوشیدنش همچنان زبانزد عام و خاص است. حتی خیلی از افراد استایل پرنسس دایانا را با استایل کیت میدلتون مقایسه می‌کنند و می‌گویند کیت هم پرنسس دایانا را در لباس پوشیدن، به عنوان الگوی خود قرار داده است. او از رنگ‌های و طرح‌ها در استایل خودش استفاده می‌کرد و با پوشیدن این پیراهن‌های زیبا، همه را تحت تاثیر استایل خود قرار داد.

لباس عروس پرنسس دایانا را دو دیزاینر به نام‌های دیوید و الیزابت امانوئل طراحی کردند که زیاد هم مشهور نبودند. طرح این لباس بسیار ساده بود چون فقط همین ۳ نفر (پرنسس دایانا و دو طراح) در طراحی آن دخالت داشتند. آنها می‌گویند پرنسس دایانا با ذوق و شوق، لباس‌های نمونه را روی شلوار جین خود می‌پوشید و امتحان می‌کرد. او عاشق دامن‌های پفی و ابریشمی، و لباس‌هایی بود که کمر تنگ دارند. لباس او در نهایت از ابریشم انگلیسی دوخته شد و یک دنباله ۲۵ فوتی بسیار زیبا داشت.

   ادامه مطلب ...

خلق تبلیغات جذاب

دنیایی که در آن به سر می بریم، دنیایی پویا و واجد دو ویژگی عمده "منابع محدود" و "نیازهای نامحدود" است. سرعت افزایش نیازها بیش از سرعت رشد منابع مالی می باشد و به این ترتیب فاصله بین منابع و احتیاجات روز به روز بیشتر می شود. لازمۀ حیات در چنین دنیایی، بهره گیری از الگوهای نوین تبلیغاتی است که به پیاده سازی افکار نو و مفاهیم جدید در بستری از واقعیات منجر می شود.

سرعت پیشرفت تکنولوژی از سال 1995 میلادی تاکنون به حدی بالا بوده است که‌‌ می‌توان گفت که جهان امروز به جهان به تصویر کشیده شده در افسانه‌های علمی و تخیلی آن زمان شباهت دارد.

یکی از عرصه های تکنولوژی که در دو دهه گذشته پیشتاز نوآوری و پیشرفت بوده است، صنعت تبلیغات و دقیق تر دیجیتال مارکتینگ که زندگی بشر را به تدریج به خود وابسته کرده به نحوی که امروزه شاید به جرأت بتوان گفت تبلیغات بخشی از  زندگی روزمره و یا فعالیت های اقتصادی و حرفه‌ای برای بیشتر مردم شده است.

ایده های خلاقانه، قلب یک برنامۀ تبلیغاتی  محسوب می شوند. ماموریت اصلی، ترجمۀ اهداف ارتباطی مشتری به پیام های جذاب، قابل درک است. تجربه ثابت نموده است که تبلیغات پراکنده بدون برنامه و فاقد چشم اندازهای استراتژیک به نتیجه مطلوب نمی رسد. تحقیقات بازار، شرکت را از وضعیت رقبا روندهای آتی بازار و رفتار مصرف‌کننده آگاه نموده و تصمیم‌گیری درست و اثربخش را مقدور می‌سازد ادامه مطلب ...

اهداف بازاریابی

هدف #1 بازاریابی : ارزش مشتری چقدر است؟

برای ما ارزش یک مشتری مادام العمر غریب به سالی بیست میلیون تومان استاگرچه ما همیشه به دنبال آنیم تا این عدد را با خوشحال و راضی نگه داشتن او بیشتر کنیم.

در تمام مشاغل مشتریانی وجود دارند که پتانسیل اینکه مشتری شما شوند را دارند اما احتیاج به ترغیب و ارایه یک حس خوب و صمیمی تر دارند. به چند نفر از این مشتری ها باید هدیه بدهید تا یک نفر مشتری شود؟ نرخ این تبدیل را بیابید. این هدایا باید چگونه باشند؟چه باشند؟ این ها فاکتور های ابتدایی یک تصمیم گیری صحیح برای بازاریابی هستند ادامه مطلب ...

مشاورین حقوقی راهی برای همه جامعه در جهت احقاق حقوق قانونی

 

افزایش روز افزون سطح معاملات بین شرکتها و سازمانهای حقوقی و مراودات مالی که در بین ارگانها و افراد هر جامعه وجود دارد، باعث شده تا قوانین در سطوح مختلف و به شکل پررنگتری در رفتارهای سازمانی جانمایی کنند، در واقع به طبع همین افزایش آماری، مشکلات و اختلافات نیز بیشتر و گسترده تر شده و اگر شرکتها و افراد بدون در نظر گرفتن موازین قانونی وارد قراردادها و معاملات شوند ممکن است متحمل ضررهای زیاد و بعضاً جبران ناپذیر شوند به همین دلیل وجود یک مشاور حقوقی خبره در سازمان کمک می کند تا با وجود اطلاعات کامل و واقعی درباره قانون و مفاد آن، نه تنها از ضرر و زیان دور شده بلکه به بیلان سود ده برسند.

وظایف مشاور حقوقی در شرکتها و سازمانها

 

در واقع باید گفت اگر شرکت و سازمانی به سود و تراز مثبت مالی می اندیشد کمک گرفتن از یک مشاور حقوقی مطمئن و با دانش کافی امری الزامی خواهد بود، تنظیم قراردادهای شرکت، استخدام نفرات، امور دعاوی و بعضاً پژوهشی در تعریف راهکارها و راهبردهای برای چالشهای پیش رو و همچنین ارائه راهکار در مسائل کنونی شرکت کاری است که این شخص انجام خواهد داد.

 

در بازاری که رقابت حرف اول را در ارتباطات می زند هر شرکتی با وجود رقبا و مشکلاتی که ممکن است از طرف آنها ایجاد شود، اگر با موازین قانونی آشنا نبوده و اساس کاری خود را بر پایه درست چیدمان نکند به راحتی در دام افراد گرفتار شده و چه بسا با خسارت های زیاد از گردونه قدرتمند رقابت حذف شود.

 

نکته قابل ذکر در رابطه با قراردادهای شرکتی با این قشر مشاورین اینجاست که به طور معمول قراردادهای فی مابین آنها و شرکتها به صورت استخدامی نبوده و حالت مشاوره ای دارد مثلاً در قبال 100 ساعت مشاوره که در ماه یک مشاور حقوقی به شرکت خدمات ارائه دهد و به ازای هر ساعت مبلغی را دریافت نماید.

 

چگونه از مشاور حقوقی کمک بگیریم  ادامه مطلب ...