بیکاس

بیکاس

بیکاس

بیکاس

هنگام سفر به مشهد به این نکات توجه بیشتری داشته باشید

مشهد یکی از توریستی ترین شهرهای ایران است. چرا که به خاطر وجود حرم امام رضا (ع) سالانه مورد بازدید میلیون ها زائر و توریست قرار می گیرد. برای خرید بلیط هواپیما مشهد یا خرید بلیط قطار تهران مشهد رفت و برگشت هم اکنون اقدام کنید و از تخفیف فوق العاده بهره مند شوید.

 

 

اگر شما هم قصد سفر به این شهر زیارتی را دارید به توصیه های زیر عمل کنید تا سفر خوبی در پیش داشته باشید.

- برای سفر به مشهد راه های مختلفی دارید. می توانید با قطار، هواپیما، اتوبوس و یا ماشین شخصی خودتان به مشهد سفر کنید. امن ترین راه سفر به این شهر با قطار و کوتاه ترین راه از نظر زمان، سفر با هواپیماست. .  همچنین امکان رزرو هتل نیز برای شما در فلایتیو فراهم شده است.

 

 

- فاصله تهران تا مشهد با ماشین شخصی 897 کیلومتر است که طی کردن این مسیر تقریبا 10 ساعت طول می کشد.

- اگر برای زیارت حرم امام رضا (ع) به مشهد می روید هتل خود را جایی نزدیک حرم بگیرید. چون یکی از مشکلات اساسی در مشهد ترافیک سنگین، به خصوص در زمان اذان ظهر و اذان مغرب و عشا است. به همین خاطر بهترین راه رفت و آمد به حرم، پای پیاده است.

 

اما اگر قصد دیگری از سفر به مشهد دارید بهتر است هتل خود را جایی دور از مراکز اصلی رفت و آمد و مرکز شهر بگیرید.

- با وجود اینکه مراکز اقامتی و هتل های زیادی در مشهد وجود دارند، بهتر است قبل از سفر حتما هتل خود را رزرو کنید چون خیلی از هتل ها، به خصوص در زمان های شلوغ و اوج سفر سریعا پر می شوند و اتاق خالی به سختی پیدا می شود.  

- مشهد از مهمترین کلانشهرهای ایران است که از نظر امکانات تفاوت زیادی با پایتخت ندارد، در نتیجه سعی نکنید بار زیادی با خودتان حمل کنید.

 

- اگر قصد دارید در هتل اقامت داشته باشید، ساعت بلیط و رفت و برگشت خود به مشهد را با زمان تحول اتاق در هتل تنظیم کنید. معمولا اتاق ساعت 2 در هتل به شما تحویل داده می شود و ساعت 12 نیز باید آن را تخلیه کنید.

- هنگام مناسبت های مذهبی (اعیاد و شهادت) شهر مشهد بسیار شلوغ است. اگر قصد سفر در این زمان ها را دارید باید بلیط خود را از ماه ها قبل تهیه کنید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.