یکی از فواید مهم رپورتاژ آگهی این است که تأثیر خیلی زیادی بر روی رتبه سایت تان در گوگل می گذارد. به عبارتی، اغلب مشاغل بیشتر هنگامی به فکر خرید رپورتاژ آگهی می افتند که نیاز به بک لینک های قوی همیشگی و دائمی داشته باشند. بهینه سازی سایت اهمیت بسیار زیادی در منتشر کردن رپورتاژ آگهی دارد. در این مقاله می خواهیم این مسئله را به صورت موشکافانه بررسی کنیم.
خرید رپورتاژ آگهی، یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در بازاریابی دیجیتال است. هنگامی که یک رپورتاژ منتشر می شود هم کاربران در مورد کسب و کار شما اطلاعاتی در می یابند و هم بک لینک هایی می گیرید که رتبه گوگل شما را افزایش می دهند.
هنگامی که به سایت های صفحه اول گوگل نگاه می کنید، متوجه می شوید که اغلب آنها بک لینک های قدرتمندی از وب سایت های قوی خبری به دست آورده اند.
اکنون رپورتاژ را معرفی خواهیم کرد، رپورتاژ نوعی از آگهی است که به شکل خبر یا گزارش در وب سایت های خبری منتشر می شود. به همین علت مورد توجه و بازدید بسیاری از افراد و همین طور موتور جستجوی گوگل قرار می گیرد. علاوه بر آن، بیشتر وب سایت های معروف از رپورتاژ آگهی استفاده و بهره می برند. اکنون فهمیدیم که رپورتاژ چیست و علل اهمیت رپورتاژ را برایتان گفتیم، حتماً پس از دنبال کردن این مقاله علاقه مند به دریافت رپورتاژ آگهی و ارتقاء رتبه سایت تان خواهید شد و با وب سایت های معروف و دارای اعتبار که در صفحه اول گوگل قرار دارند ارتباط گرفته و مذاکره خواهید کرد. در این متن با میزان تاثیری که رپورتاژ آگهی بر سئو و بهینه سازی وب سایت خواهد گذاشت آشنا شده سپس دیدگاه گوگل در مورد بک لینک های ساخته شده از این راه را ارائه می دهیم.
بک لینک ها در حقیقت لینک هایی هستند که از وب سایت های اینترنتی معروف و پربازدید می گیرید.
بک لینک هایی که از وب سایت های دیگر دریافت می کنید، وب سایت شما را معرفی و پیشنهاد می دهند به علاوه وب سایت شما را تبلیغ خواهند کرد. زمانی که موتور جستجوگر گوگل تشخیص می دهد سایت شما به طور مرتب به وسیله سایت های دیگر معرفی میشود، به آن اعتبار بیشتری می بخشد. در رپورتاژ آگهی، میتوانید حداکثر بین ۳ تا ۵ بک لینک دائمی و قوی از سایت منتشر کننده بگیرید.
تاکنون در موارد بسیار زیادی میزان اثر فوق العاده ی رپورتاژ آگهی ها را در سئو و بهینه سازی سایت های مختلف دیده ایم. بک لینک هایی که این سایتها از روش رپورتاژ آگهی دریافت نموهاند، بر روی تعداد بازدید افراد از سایت شان و همین طور افزایش رتبه آنها در موتور جستجو گر گوگل تأثیر مستقیمی گذاشته است. حتماً می پرسید بک لینک های رپورتاژ آگهی واقعاً چه تاثیری در سئو و بهینه سازی وبسایت دارند؟ برای پاسخ به این سوال، موارد زیر را شرح می دهیم.
یکی از اصلی ترین موارد موقع دریافت بک لینک این است که بک لینک وب سایت شما در چه بخشی از یک سایت منتشر میشود.
از دیدگاه گوگل ، بک لینک هایی ارزش و اعتبار بیشتری خواهند داشت که داخل یک مقاله باشند. زیرا که به طور معمول این گونه بک لینک ها در قالب پیشنهاد و معرفی هستند و آسان تر به آنها اعتماد خواهند کرد. اما به بک لینکهای درج شده در پایین سایت یا همان فوتر، منو یا لیست، بخش های تبلیغاتی یا بخشهای دیگر وب سایت خیلی کم می توان اعتماد کرد. به این دلیل که نشان می دهد مدیران وب سایت ها با یکدیگر همکاری تجاری داشته یا بک لینک غیر رایگان می دهند.
بک لینک های داخل رپورتاژ خبری از موارد بک لینک های داخل مقاله محسوب می شوند. این مورد منجر به کسب اعتماد راحت تر گوگل شده و در نتیجه از طریق آنها درجه و اعتبار زیادی به وب سایت شما می بخشد.
به این گونه بک لینک ها که داخل یک مقاله هستند، Editorial Link گفته میشود. رپورتاژ آگهی روشی برای دریافت بک لینک های قوی و پرارزش از بزرگترین و معروف ترین سایت های فارسی است.
میزان اعتبار سایت پیشنهاد کننده، مستقیماً بر میزان اعتباری که گوگل به سایت شما می دهد، تأثیر خواهد گذاشت.
رپورتاژ آگهی یک روش بسیار خوب برای کسب بک لینک های قدرتمند است. زیرا به وسیله ی این راه تبلیغی، شما می توانید در بزرگترین و پر اهمیت ترین وب سایت ها قرار داشته و به وسیله ی آنها معرفی شوید. هنگامی که گوگل شما را در سایتهایی که اعتبار و اهمیت زیادی برایشان قائل است و به آنها اعتماد دارد می بیند، اعتبار و رتبه ی زیادی از این راه به شما می دهد. در حقیقت رپورتاژهای خبری یکی از پراهمیت ترین و سریع ترین روش ها برای ساخت بک لینک های قدرتمند هستند که واقعاً در سئو و بهینه سازی سایت شما تأثیر مثبت خواهند گذاشت.
میزان و مدتی که یک بک لینک در سایت های دیگر قرار دارد، در میزان اعتبار یک سایت مؤثر است. به همین دلیل است که دریافت بک لینک های همیشگی و دائمی تا حد زیادی برای صاحبان سایت ها ارزش دارد. یک روش بسیار خوب برای استفاده از رپورتاژ آگهی این است که مقاله ای از شما همیشه و به صورت دائمی در وب سایتهای معروف و قدرتمند قرار گرفته و درجه و همین طور اعتبار وب سایت شما به صورت دائمی بالا خواهد ماند.
هر چقدر بک لینک شما بیشتر در یک سایت بزرگ بماند، تاثیرگذارتر است. پس دائمی و همیشگی بودن بک لینک های داخل رپورتاژ آگهی، به این معنی است که وب سایت شما برای گوگل اعتبار روز افزونی پیدا خواهد کرد.
یک از مزیت های سایتهای معروف و بزرگ این است که اغلب وب سایتهای دیگر مقالات آنها را انتشار می دهند. این کار از طریق رباتهایی انجام می شود که هر روز این وب سایتها را بررسی و مطالب تازه و جدید آن ها را بر میدارند. بنابراین با خرید رپورتاژ آگهی در یک وب سایت پراهمیت و معتبر، میزان بسیاری بک لینک همیشگی و دائمی خواهید داشت که در سایت های مختلف منتشر می شوند.
به هر حال این ویژگی وب سایت های معروف و بزرگ اصولاً مزیت خوبی نخواهد بود و امکان دارد حتی به سایت شما هم ضرر برساند. در حقیقت باید حواستان بسیار جمع باشد که توسط این تعداد بسیار زیاد بک لینک، رتبه ی سایت شما ضرر نبیند.
بک لینک های وب سایت شما از نوع بک لینک های ساده و معمولی یعنی فالو (Follow) هستند! به طور کل ۲ نوع بک لینک در فضای اینترنت وجود دارد. یکی همان بک لینک های ساده و معمولی یعنی فالو (Follow) هستند که اعتبار و درجه کاملاً زیادی به وب سایت شما انتقال می دهند. نوع دوم هم بک لینک های نو فالو (No follow) هستند که بر اساس قوانین گوگل، اعتبار و درجه به وب سایت شما انتقال نمی دهند. به طور معمول بک لینک های سایت شما در رپورتاژ آگهی از نوع اول یعنی فالو هستند در نتیجه رتبه سایت شما را به صورت کاملاً زیاد بالا خواهند برد.