بیکاس

بیکاس

بیکاس

بیکاس

آموزش کامل لینک سازی داخلی و بهبود سئو

لینک سازی داخلی یکی از روش های بسیار خوب و بدون هزینه در بهبود سئو سایت بوده و فواید بسیار زیادی برای افزایش ترافیک وب سایت و کاهش رتبه آن دارد. در این مقاله ضمن معرفی انواع تکنیک های لینک دهی داخلی، شما را با مزایای این روش بیش تر آشنا خواهیم کرد.

لینک سازی داخلی چیست؟

همان طور که گفتیم در این مقاله قصد داریم تا درباره لینک سازی داخلی صحبت کنیم. اما پیش از هر چیزی بهتر است بدانیم اصلاً لینک سازی داخلی چیست و چه کاربردی دارد؟ هر گاه شما در داخل وب سایتتان صفحات دیگری از همین وب سایت را لینک کنید، به این کار لینک سازی داخلی گفته می شود. البته روش های بسیار گوناگونی نیز برای این کار وجود دارد که شما می توانید از هر یک از آن ها استفاده نمایید و این خلاصه ترین تعریفی است که می توان برای این کار عنوان کرد. اما شاید این کار یکی از ساده ترین کارها در بهینه سازی صفحات وب باشد که به دلیل پیش پا افتادگی خیلی از افراد به آن اهمیت نمی دهند. اما این را نباید فراموش کنید که همین کار به ظاهر ساده مزایا بسیار زیادی برای بهبود سئو و بهینه سازی وب سایت تان داشته باشد. البته در این مقاله و در بخش بعدی حتماً درباره مزایا این کار صحبت خواهیم کرد. پس هم چنان با ما همراه باشید.

لینک سازی داخلی

مزایا لینک سازی داخلی وب سایت

اما به‌راستی لینک سازی داخلی چه مزایایی می تواند برای وب سایت تان داشته باشد؟ آیا می تواند در افزایش ترافیک وب سایت و دیده شدن هر چه بیش تر صفحات سایتتان نقش مهمی ایفا کند؟ بیایید کمی دقیق تر به این موضوع بپردازیم. همان طور که در قسمت قبل نیز به آن اشاره کردیم این کار ساده فواید بسیار زیادی برای وب سایت شما ایفا می کند. از جمله این موارد می توان به بهینه سازی صفحات وب سایت و افزایش ترافیک و بازدید وب سایتتان اشاره کرد. هم چنین با دیده شدن صفحات دیگر وب سایت امکان ایندکس شدن صفحات داخلی نیز افزایش پیدا می کند. با لینک سازی داخلی می توانید شانس دیده شدن مطالب و لینک های قدیمی تر را نیز افزایش دهید. اما همه این مزایا به یک هدف اصلی و آن هم رشد سئو وب سایت تان تبدیل می شود.  ادامه مطلب ...

| بلیط هواپیما تهران |خرید بلیط هواپیما تهران بزرگترین شهر ایران و هر آن چه باید بدانید

 

خرید بلیط هواپیما تهران بزرگترین شهر ایران و هر آن چه باید بدانید

تهران عظیم ترین شهر ایران و پایتخت کشورمان است که تعداد زیادی ادارات دولتی و خصوصی، مراکز درمانی، فرودگاه بین المللی و غیره در آن قرار گرفته است. همچنین تعداد زیادی شهرستان در اطراف تهران وجود دارد که هر یک شهری بزرگ محسوب می شوند. جالب است بدانید تهران رتبه ی هجدهم از نظر جمعیت را در دنیا دارد. از این رو تقاضای خرید بلیط هواپیما تهران به صورت روزانه بسیار بالا است.

خرید بلیط هواپیما تهران به منظور گردشگری، تجاری و بازرگانی، درمانی و سفر به کشورهای خارجی صورت می پذیرد. در حقیقت تهران شهر چند هویتی است و فرهنگ های گوناگونی در آن زندگی می کنند. این شهر به رشته کوه البرز متصل شده است.

شهر ری و تجریش از جنوب و شمال به تهران متصل شده ‌اند. زبان فارسی با لحجه تهرانی زبان اصلی این شهر است. تهران شانزدهمین شهر متراکم دنیا می باشد و از این روز خرید بلیط هواپیما تهران روزانه متقاضیان زیادی دارد. سی و دومین شهری که در تاریخ به عنوان پایتخت رسمی ایران انتخاب شد تهران است.

ویژگی های شهر تهران و سفر به این شهر با خرید بلیط هواپیما تهران

کلیه ساختمان های اداری کشورمان در تهران متمرکز شده اند. وسعت تهران به قدری زیاد است که به بیست و دو منطقه و صد و دوازده ناحیه مانند ری و تجریش تقسیم شده است. سال های نماد شهر زیبای تهران برج آزادی بوده و اکنون برج میلاد و آزادی هر دو نماد تهران هستند ادامه مطلب ...

ضروری شدن خرید آنلاین لباس کودک در زندگی مدرن

مدیر عامل مجموعه «بی سی سی» عنوان کرد:

 

یک فعال بخش تولید و فروش لباس کودک با اشاره به ظرفیت ها و فرصت های موجود در این بازار، و تاکید بر ضروری شدن خرید آنلاین لباس کودک در زندگی مدرن، قوانین ناکارآمد و برخوردهای سلیقه ای را مانع رشد و شکوفایی تولید در این عرصه دانست.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، امیرحسین حیدری مدیرعامل مجموعه «بی سی سی» با بیان این که زندگی مدرن اقتضائات و شرایط خاصی دارد که یکی از آنها هماهنگ شدن با شتاب زندگی و صرفه جویی در زمان و هزینه های غیرضروری است، اظهار کرد:  زندگی در هزاره سوم شرایط جدیدی برای انسان ایجاد کرده است و  برای مثال در دنیای مدرن دیگر صرف زمان و هزینه های تردد به مراکز خرید با توجه به مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا، توجیه پذیر نیست، به همین علت ما بعد از این که سال ها تولید و فروش لباس کودک در فروشگاه های واقعی و سنتی را تجربه کردیم ، فروش اینترنتی را نیز به خدمات «بی سی سی» افزودیم.

حیدری، با اشاره به خاص بودن کسب وکار تولید و فروش لباس کودک، بیان کرد: این کسب وکار به دلیل آسیب پذیر بودن کودکان و نوزادان در برابر عوامل بیرونی، کار دقیق و حساسی است که ما در «بی سی سی» این دقت و حساسیت را در عالی ترین سطح رعایت می کنیم.  ادامه مطلب ...

پنج بازیکنی که بار مسی را سبک خواهند کرد

سایت رسمی فوتبالی - بارسلونا علیرغم مشکلاتی که در آغاز فصل گذشته داشت تونست بر تمامی موضوعات غلبه کرده و فصل موفقی را پشت سر بگذارد. کاتالان ها یکی از بهترین تیم های اروپا در فصل گذشته بودند و این اتفاق بدون عملکرد خوب لیونل مسی که قلب همه اتفاقات در پایتخت کاتالان است، رخ نمی داد.

به گزارش فوتبالی، این بازیساز در طول فصل مهارناپذیر بود. او بارها دفاع حریف را شکست و بارسا را از یک پیروزی به پیروزی دیگر رساند. او در طول رقابت ها 44 گل به ثمر رساند و 18 پاس گل نیز ارسال کرد تا به بارسا در کسب عنوان قهرمانی لالیگا و کوپا دل ری کمک کند.

لیونل مسی بخش جدایی ناپذیر و اساسی تیم بارسلونا در فصل گذشته بود، بار تیم را روی شانه های خود تحمل کرد و به خوبی از پس آن برآمد. او به خوبی در گلزنی، ارسال پاس گل، ایجاد موقعیت و حضور در عمق خط میانی برای هدایت روند تیم همکاری کرد. تاثیر مسی به قدری زیاد است که بارسلونا بدون او به تیمی کاملا متفاوت تبدیل می شود.

در هفته های آخر فصل این فشار زیاد روی مسی به خوبی دیده می شد. او چابکی خود را از دست داده بود و نتوانست در لیگ قهرمانان به بارسا کمک کند. آنها در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت ها کنار رفتند.

بارسا برای کاهش فشار روی بازیکن تصمیم گرفت که بازیکنان جدیدی مانند آرتور ملو، مالکوم و آرتورو ویدال را به باشگاه اضافه کند تا در کنار سایر اعضای تیم به مسی کمک کنند.

در این مطلب به بررسی 5 بازیکنی که می توانند فشار را از روی مسی کاهش دهند، می پردازیم.

5. مالکوم؛ پدیده تازه وارد

 
ادامه مطلب ...

فروشگاه صنعت کده

در صنعت کده ما به فروش محصولات و خدمات مختلف مانند غرفه سازی نمایشگاه، تعمیر مبل و ساخت کانکس می پردازیم.

 

خدمات غرفه سازی

شرکت صنعت کده به عنوان طراح ساخت غرفه های نمایشگاهی در تهران و شهرستانها و نمایشگاه های خارج از کشور و با دارا بودن گرید غرفه سازی از شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی با سابقه درخشان در زمینه غرفه سازی و فعالیت های نمایشگاهی مشغول به فعالیت میباشد. کندو دیزاین با دارا بودن کارگاه اختصاصی و تجهیزات مدرن ساخت غرفه و اکیپ مجرب در زمینه ساخت غرفه در بالاترین کیفیت، کوتاه ترین زمان ساخت و هزینه تمام شده پایین و همچنین انبار مستقل تجهیزات نمایشگاهی (تجهیزات نور پردازی مدرن،مبلمان،تلوزیون شهری و..)، تمامی نیاز مشارکت کنندگان محترم را در زمینه برگذاری همایشها و غرفه سازی براورده مینماید.غرفه سازی نمایشگاهی,غرفه سازی,طراحی ,ساخت غرفه,غرفه سازی در تهران,غرفه,غرفه آرائی غرفه سازی نمایشگاه,غرفه آرایی,طراحی غرفه و غرفه سازی در تهران و شهرستان, ساخت غرفه نمایشگاه و طراحی دکوراسیون از خدمات ما می باشد.

 

ساخت کانکس

نوآوری همواره بزرگترین کلید موفقیت مجتمع صنعتی صنعتکده در تولید کانکس بوده است. طراحی و ساخت خاص ترین انواع کانکس و پیچیده ترین سازه های صنعتی رزومه منحصر بفرد ما را خاص تر کرده است. دارا بودن کارخانه مجهز ، خط تولید انبوه کانکس ، خط تولید انبوه خانه پیش ساخته ، خط تولید انبوه ویلا پیش ساخته ، بیشترین تعداد موجودی کانکس آماده تحویل ، استفاده از متریال درجه ۱ ، دارا بودن واحد تحقیق و توسعه ، تیم معماری و واحد کنترل کیفیت تنها برخی از ویژگی های کانکس های صنعتکده می‌باشد.

   ادامه مطلب ...