بیکاس

بیکاس

بیکاس

بیکاس

سنگین وزن هالیوود با هم به تصویب اصلاح حقوق برابر میپیوندد

هفته یازدهم، بازیگر / مدل Eugenia Kuzmina میزبان پذیرش برای سازمان حقوق زنان Equal Means Equal www.equalmeansequal.org برای افزایش آگاهی در مورد نیاز به تصویب اصلاحیه حقوق برابر است. این رویداد یک مؤسسه تفکر، که از برخی از افراد با نفوذ ترین هالیوود تشکیل شده است، ایجاد می کند تا به طور چشمگیری آگاهی را در مورد این موضوع افزایش دهد.

کوزمینا اظهار داشت: "به عنوان یک زن که از روسیه مهاجرت کرد و شهروند ایالات متحده شد، زمان بسیار مهمی برای استفاده از صدای من برای پیشرفت جنسیت است. مادر من نمی توانست پس از افزایش فرزندان به دلیل تعصب جنسیتی اقتصادی، به دنبال شغل خود باشد و این تاثیر عمیقی بر زندگی او گذاشت. من احساس می کنم که تبعیض جنسیتی مسئله بین المللی حقوق بشر است. من از سن پانزده سالگی کار می کردم و بعد از داشتن بچه ها ادامه دادم. من در خانه ای زندگی می کنم که جانی لنون "تصور" را نوشت و احساس می کند که زمان و مکانی مناسب برای بالا بردن آگاهی و آگاهی از تأثیر گذار بر سطح انسانی در مورد کسب و کار ناتمام برابری برای همه آمریکایی ها تحت قانون اساسی است. "
 
ادامه مطلب ...

احتمال رپر 25 روز تولد را با لیست پخش '25 و زنده 'جشن می گیرد

احتمال دارد رپپ به خاطر سخاوت و تلاش های خیرخواهانه او شناخته شده است، بنابراین حس می کند که رپ از جشن تولد خودش برای بازگشت به طرفداران استفاده می کند. پس از گسترش دعوت به طرفداران برای شرکت در جشن تولد آینده خود، طرفداران شانس را به یک هدیه دیگر رسیدند و لیست پخش جدید خود را "Big Chano: 25 & Alive" به اشتراک گذاشتند.
 
ادامه مطلب ...

بررسی فیلم آینه بغل و پرفروش ترین فیلم و سریال های ایرانی

نقد و بررسی برترین فیلم و سریال های سینما

در این مقاله فیلم و سریال های پرفروش سینما و شبکه نمایش خانگی را مورد بررسی قرار میدهیم .

در ادامه به بررسی برترین فیلم های سینمایی ایران میپردازیم

فیلم آینه بغل

آینه بغل یکی از فیلم های کمدی سبک شانه تخم مرغی ، استفاده از زندگی مرفه و کمدی خاص سبک خودش است . برای دانلود فیلم آینه بغل و تاریخ انتشار نهایی 17 اردیبهشت ماه از وب سایت ویسکو فیلم مراجعه کنید .. موقعیت هایی که در فیلم به نمایش قرار میگیرد بی محتوا و شوخی های استفاده شده برخاسته از رفتار غلط در جامعه امروزی است . یکی از نکات بارز در فیلم آینه بغل استفاده از تبلیغات برند ها است که در طول فیلم همچون کلیپ های فضای مجازی به آنها پرداخته شده و گویی یکی از محور های اصلی فیلم بوده است . در آینه بغل شوخی ها بر محور پیامد های اخلاقی نیز پیش میرود و ابهام در فیلم جایی ندارد . با این حال نکته مهمی که در آینه بغل به چشم میخورد جنبه اقتصادی داشته و گویا عوامل این فیلم هدف را بر فروش فیلم قرار دادند تا جایی که از برترین بازیگران سوپر استار استفاده گردیده است . با این حال فیلم آینه بغل یکی از برترین فیلم های منوچهر هادی پس از تجربه موفقش در فیلم من سالوادر نیستم بود که مخاطبان زیادی را به سمت خودش کشاند و علارقم انتقاداتی که داشت آینه بغل به دومین فیلم پرفروش سینما ایران تبدیل شد . تاریخ انتشار نهایی و دانلود فیلم آینه بغل هنوز از تهیه کننده و عوامل این فیلم مشخص نشده اما پیش میبنی میشود در اردیبهشت ماه 1397 به پخش شبکه نمایش خانگی برسد که پیش میبنی میشود به صورت قانونی نیز رکورد اول فروش را خواهد زد ادامه مطلب ...

اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران

 

 

با توجه به روند رشد فعالیت‌های دیجیتال، در این‌ سال‌ها برای خیلی از کاربران و فعالان حوزه برندینگ -تبلیغات، مبحث اینفلوئنسر و اینفلوئنسر مارکتینگ به طور کامل و دقیقی تشریح نشده است. علی‌الخصوص آنکه پس از گردهمایی و رونمایی از تگ‌استار، بسیاری از مخاطبان در مورد نحوه کار و شیوه فعالیت تگ‌استار سوالاتی در ذهن داشتند. امیدواریم این توضیحات بتواند تصویر شفاف‌تری از فعالیت‌های ما به جا بگذارد.  ادامه مطلب ...

ثبت شرکت، برند و طرح صنعتی با آُسان ثبت

ممکن است با شنیدن کلمات و عباراتی مثل ثبت شرکت ، ثبت برند و ثبت طرح صنعتی و از این قبیل عبارات موارد زیادی در ذهنتان نقش ببندد.  پیچیدگی قوانین و مراحل طولانی امور ثبتی و پیگیری از دفاتر ثبتی و اداره ثبت شرکت ها خارج از حوصله شما باشد و حتی از صحت و درستی انجام کار مطمئن نباشید در این صورت ممکن است کلا از انجام کار منصرف شوید. 

اگر صاحب کسب و کاری هستید باید بدانید که با پیشرفت اقتصادی و رشد کار آفرینی اولویت اول برای صاحبان مشاغل پروسه ثبت شرکت ، ثبت برند و ثبت طرح صنعتی است تا بتوانند از شخصیت حقوقی برخوردار بوده و از مالکیت معنوی و حق کپی رایت خود محافظت کنند.

داشتن اطلاعات و آگاهی کافی از امور حقوقی در زمینه های ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت طرح صنعتی، انحلال شرکت و ... به منظور اجتناب از مشکلات در امور ثبتی امری ضروریست.

   ادامه مطلب ...