بیکاس

بیکاس

بیکاس

بیکاس

الکتروموتور یا موتور الکتریکی

نوعی ماشین است که انرژی الکتریکی را به حرکت مکانیکی تبدیل می کند. ایده کلی بر این اساس است که وقتی که یک هادی حامل جریان الکتریسیته تحت اثر یک میدان مغناطیسی قرار می گیرد نیرویی بر روی آن هادی حامل جریان از سوی میدان مغناطیسی اعمال می شود . اغلب موتورهای الکتریکی دوار هستند .اما موتور خطی هم وجود دارند.

 

هر موتور الکتریکی دوار از دو بخش متحرک و محرک تشکیل شده است .که به بخش متحرک روتور و به بخش ثابت که معمولا درون موتور قرار دارد استاتور یا ایستانه نیز می گویند .

 

 

 

در یک الکترو موتور، روتور به علت گشتاوری که ناشی از نیروی که توسط میدان مغناطیسی ایجاد شده در استاتور است به حول محور خود می چرخد.الکتروموتورها بنا به نوع مصرف  آنها به صورت الکتروموتور دو دور ، الکتروموتور سه فاز ، الکتروموتور تک فاز و یا الکترو موتور دور بالا  و ... مورد استفاده و انتخاب می شوند.

 

 

الکتروموتور دالاندر چیست؟

نوعی موتور الکتریکی القایی دوسرعته است که تغییر سرعت در آن بر پایهی تغییر تعداد قطب‌ها انجام می‌شود. اتصال دالاندر در این موتور باعث تغییر در تعداد قطب های سیم پیچی موتور می شود. تعداد قطب ها ی الکتروموتور دالاندر در زمان استفاده بین 2 یا 4 قطب است.

   ادامه مطلب ...

به علت کمبود فضای شهری

شرکت پایا گسترش خورشید تابان نماینده فروش انواع پمپ آب در ایران است. شما می توانید به خرید پمپ آب، مانند پمپ آب خانگی، پمپ ابارا و یا تجهیزات استخر از این مجموعه بپردازید.

به علت کمبود فضای شهری شاهد خانه های چند طبقه می باشیم و باعث کمبود فشار آب در طبقات بالای ساختمان مواجه هستیم ، این مشکل با خرید پمپ آب خانگی قابل رفع می باشد. برای ساختمانها نسبت به تعداد طبقات نیاز به خرید پمپ آب خانگی بنا به میزان مصرف الزامی می باشد. همیشه برای خرید پمپ آب خانگی باید توجه داشت ظرفیت پمپ آب خانگی بیشتر از میزان مصرفی محاسبه شده باشد

شرکت پمپ ابارا ، یکی از شرکت های زیرمجموعه کمپانی پمپ آب ابارا (EBARA) ایتالیا، با بیش از یک قرن سابقه و حضور در سطوح نخست جهان در صنعت پمپ آب می باشد. شرکت پمپ ابارا با استفاده از تجربه و فرهنگ مدیریت توسعه ژاپنی و تشکیل زنجیره نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در سرتاسر ایران، با عرضه انواع پمپ های آب سانتریفیوژی با آخرین تکنولوژی و دانش مهندسی روز در بیش از شانزده هزار مدل مختلف پمپ آب ، با پوشش محدوده ای از صنایع بزرگ نظیر صنایع نیروگاهی، نفت و گاز و پتروشیمی، شیمیایی، فولاد، آب و فاضلاب، سدسازی، کشاورزی، ساختمان، غذایی و دارویی و … تا صنایع کوچک و خانگی در بازار ایران فعالیت نماید. شرکت پمپ آب ابارا یکی از شناخته شده ترین برندها در ایران در زمینه تولید پمپ آب می باشد. پمپ ابارا در حال حاضر یکی از پرطرفدارتین برندها در ایران است.

 

تجهیزات استخر به تجهیزاتی گفته می‌شود که برای ساخت، نگهداری و تمیز نگهداشتن استخر، سونا و یا جلوزی از آن استفاده می شود. از تجهیزات استخر برای ساخت استخر و ارائه امکانات بیشتر برای راحتی شناگران در استخر به کار گرفته می‌شود. تجهیزات استخر بسته به اینکه اندازه استخر شما چقدر است و هدف شما از ساخت آن چیست، متفاوت خواهد بود؛ اما به هر حال وسایلی که در ساخت بیشتر استخرها به کار گرفته می‌شود، مشترک است  و تفاوت در استفاده از بعضی وسایل و مدل‌های آن‌ها خواهد بود. تجهیزات استخر به دو دسته تجهیزات اصلی استخر و تجهیزات . لوازم جانبی استخر تقسیم می‌شود. دسته اصلی شامل ابزارهایی هستند که شما باید حتماً در ساخت استخر خود به کار ببرید؛ اما دسته جانبی شامل ابزارهایی است که هر کسی بسته به سلیقه و نوع کارکرد استخر خود، آن‌ها را استفاده می‌کند. در دسته جانبی، ابزارهای لوکس و تزئینی وجود دارد که استفاده از آن‌ها الزامی نیست.

 

آرایشگاه های زنانه در کرج

در سایت عروس ایرانی ما به معرفی خدمات زیبایی ویژه خانم ها مانند آرایشگاه زنانه، کاشت ناخن و میکروبلیدینگ ابرو در کرج می پردازیم.

هر خانمی برای رسیدگی به امور زیباییش لازمه که حداقل ماهی یک بار هم که شده به آرایشگاه مراجعه کنه برای همین است که آرایشگری جزء پردرآمد ترین مشاغل کشور ماست. این مطلب مخصوص خانم های کرجی است که می خوان با مراجعه به بهترین آرایشگاه های زنانه کرج زیباییشون رو کامل کنند. در اینجا بهترین آرایشگاه های زنانه کرج رو بهتون معرفی می کنم و خدماتی که به خانم ها ارائه میدن رو برات میگم تا بنا به نیازی که داری یک آرایشگاه خوب رو از بین این سالن های زیبایی که بهترین آرایشگاه های زنانه کرج هستند انتخاب کنید.  ادامه مطلب ...

فروشگاه لوازم یدکی خودرو

 

قطعاتی که در فروشگاه آریاپارت به فروش می رسد شامل تمامی قطعات موتور و شاسی و بدنه مانند سپر جلو، سپر عقب و چراغ جلو می شود.

ز سال 1394 که خودروی لیفان X50 وارد بازار ایران شد به دلیل ظاهر بسیار زیبا و امکانات مناسبش به سرعت در میان ایرانیان محبوب شد. به همین دلیل هر روز افراد بیشتری به دنبال خرید لوازم یدکی لیفان X50 هستند. از این رو شرکت آریاپارت برای دسترسی راحت تر مشتریان عزیز اقدام به واردات و فروش اینترنتی قطعات یدکی لیفان X50 در استان تهران و دیگر استان ها و شهرستان ها کرده است. شما می توانید تمامی لوازم یدکی لیفان X50 مانند موارد زیر را از ما تهیه فرمایید. قطعات یدکی موتور لیفان ایکس 50 مانند استارت کامل لیفان X50 و پیستون و رینگ ،جلوبندی لیفان X50 مانند کمک فنر، سوئیچ لیفان X50، سیبک و طبق، قطعات یدکی بدنه ماشین لیفان X50 مانند درب جلو وعقب و سپرها و آینه لیفان X50. برای خرید اینترنتی لوازم یدکی لیفان X50 و یا مشاهده لیست قیمت قطعات لیفان X50 شما می توانید پس از تماس با واحد فروش لوازم یدکی لیفان X50 و استعلام قیمت لوازم یدکی لیفان X50 اقدام به خرید آن نمایید ادامه مطلب ...

هنگام سفر به مشهد به این نکات توجه بیشتری داشته باشید

مشهد یکی از توریستی ترین شهرهای ایران است. چرا که به خاطر وجود حرم امام رضا (ع) سالانه مورد بازدید میلیون ها زائر و توریست قرار می گیرد. برای خرید بلیط هواپیما مشهد یا خرید بلیط قطار تهران مشهد رفت و برگشت هم اکنون اقدام کنید و از تخفیف فوق العاده بهره مند شوید.

 

 

اگر شما هم قصد سفر به این شهر زیارتی را دارید به توصیه های زیر عمل کنید تا سفر خوبی در پیش داشته باشید.

- برای سفر به مشهد راه های مختلفی دارید. می توانید با قطار، هواپیما، اتوبوس و یا ماشین شخصی خودتان به مشهد سفر کنید. امن ترین راه سفر به این شهر با قطار و کوتاه ترین راه از نظر زمان، سفر با هواپیماست. .  همچنین امکان رزرو هتل نیز برای شما در فلایتیو فراهم شده است.

 

 

- فاصله تهران تا مشهد با ماشین شخصی 897 کیلومتر است که طی کردن این مسیر تقریبا 10 ساعت طول می کشد.

- اگر برای زیارت حرم امام رضا (ع) به مشهد می روید هتل خود را جایی نزدیک حرم بگیرید. چون یکی از مشکلات اساسی در مشهد ترافیک سنگین، به خصوص در زمان اذان ظهر و اذان مغرب و عشا است. به همین خاطر بهترین راه رفت و آمد به حرم، پای پیاده است.

 

اما اگر قصد دیگری از سفر به مشهد دارید بهتر است هتل خود را جایی دور از مراکز اصلی رفت و آمد و مرکز شهر بگیرید.

- با وجود اینکه مراکز اقامتی و هتل های زیادی در مشهد وجود دارند، بهتر است قبل از سفر حتما هتل خود را رزرو کنید چون خیلی از هتل ها، به خصوص در زمان های شلوغ و اوج سفر سریعا پر می شوند و اتاق خالی به سختی پیدا می شود.  ادامه مطلب ...