بیکاس

بیکاس

بیکاس

بیکاس

راهنمایی کامل مبتدی برای بهینه سازی موتورهای جستجو

WordStream بیشتر به عنوان مقصد PPC شناخته شده است. اما ما همچنین می دانیم یک یا دو مورد در مورد جستجوگرها، و مردم همیشه از ما می خواهند که یک مبانی مبتنی بر جستجوگرها را دنبال کنیم. بنابراین ما ارائه می دهیم: این مقاله مقدمه ای و خلاصه ای از بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، یک تاکتیک بازاریابی اجباری خواهد بود اگر می خواهید وب سایت خود را از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل پیدا کنید.

با گذشت زمان به پایان این راهنمای مبتنی بر وب SEO، شما درک دقیقی از آنچه بهینه سازی موتور جستجو است، چرا ارزشمند و مهم است، و چگونه می توانید نتایج خوبی در محیط همیشه در حال تغییر SEO جستجو کنید.



1. SEO چیست و چرا مهم است؟

شما به احتمال زیاد از جستجوگرها شنیده اید، و اگر قبلا این کار را نکردید، می توانید یک تعریف سریع ویکی پدیا از اصطلاح را بدست آورید، اما درک می کنید که SEO به عنوان یک فرایند موثر بر دید وب سایت یا یک صفحه وب در یک موتور جستجو موثر است نتایج بدون پرداخت "واقعا به شما کمک نمی کند به سوالات مهم برای کسب و کار و وب سایت خود پاسخ دهید، از قبیل:


چگونه برای سایت یا سایت شرکت خود، برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید؟

چگونه می دانید چقدر زمان صرف SEO چیست؟

چگونه شما می توانید مشاوره SEO "خوب" را از "بد" یا مشاوره جستجوگر مضر؟

آنچه که به نظر شما به عنوان یک صاحب کسب و کار یا کارمند به شما جالب است این است که چگونه شما واقعا می توانید از SEO استفاده کنید تا به ترافیک مرتبط تر، منجر، فروش، و در نهایت سود و درآمد کسب و کارتان کمک کنید. این چیزی است که ما در این راهنما تمرکز می کنیم.


چرا باید درباره جستجوگرها مراقب باشیم؟

بسیاری و بسیاری از افراد برای چیزها جستجو می کنند. این ترافیک می تواند برای یک کسب و کار بسیار قدرتمند باشد نه تنها به دلیل اینکه تعداد زیادی از ترافیک وجود دارد، بلکه به دلیل اینکه تعداد زیادی از ترافیک بسیار خاص و با اهمیت وجود دارد.

اگر شما ویدجت های آبی را به فروش می رسانید، بهتر است که یک آگهی بفروشید تا هر کسی با یک خودرو در منطقه شما آگهی شما را ببیند (هرگز علاقه خاصی به ویدجت های آبی ندارد) یا هر زمانی که هر فردی در دنیا "خرید" ویدجت های آبی "به یک موتور جستجو؟ احتمالا این دوم، به این دلیل که این افراد قصد تجاری دارند، به این معنی که آنها ایستاده اند و می گویند که می خواهند چیزی را که شما پیشنهاد می دهند خریداری کنید.

مردم در جستجوی نوعی چیزهایی هستند که به طور مستقیم با کسب و کار شما ارتباط دارند. فراتر از آن، چشم انداز شما نیز در جستجوی انواع چیزهایی است که فقط به تجارت شما وابسته است. این فرصت های بیشتری را برای ارتباط با آن افراد فراهم می کند و به سوالات خود پاسخ می دهد، مشکلاتشان را حل می کند و برای آنها یک منبع قابل اعتماد می شود.

  

آیا احتمال دارد ویجت های خود را از یک منبع معتبر دریافت کنید که هر چهار بار چهار بار به Google برای کمک به یک مشکل یا کسی که هیچ وقت از آن خبر نداشته اید، اطلاعاتی را ارائه نکرده است؟


چه چیزی در واقع برای رانندگی ترافیک از موتورهای جستجو کار می کند؟

ابتدا مهم است که توجه داشته باشید که گوگل مسئولیت بیشتر ترافیک موتور جستجو در جهان را بر عهده دارد (هرچند همیشه در تعداد واقعی تعداد شارژ وجود دارد). این ممکن است از طاقچه تا طاقچه متفاوت باشد، اما احتمال دارد که Google در بازیابی نتایج جستجوی کسب و کار باشد که در آن کسب و کار یا وب سایت شما نشان داده شده است و بهترین شیوه های ارائه شده در این راهنمای موقعیت شما و محتوای آن را به شما پیشنهاد می کند رتبه در موتورهای جستجو دیگر نیز هست.

صرف نظر از اینکه موتور جستجوگر شما استفاده می کنید، نتایج جستجو دائما در حال تغییر است. به ویژه گوگل چیزهای زیادی را درباره نحوه رتبه بندی وب سایت ها از طریق نام های مختلف حیوانات به تازگی به روز کرد، و بسیاری از ساده ترین و ارزان ترین روش ها برای به دست آوردن صفحات شما در رتبه بندی نتایج جستجو در سال های اخیر، بسیار خطرناک بوده است.


پس چه کار می کند؟ چگونه Google تعیین می کند که کدام صفحات در پاسخ به آنچه مردم جستجو می کنند، تعیین کند؟ چگونه تمام این ترافیک ارزشمند را به سایت خود می گیرید؟


الگوریتم گوگل بسیار پیچیده است و من برخی از پیوندها را برای هر کسی که میخواهد به عمق چگونگی رتبهبندی سایتها در انتهای این بخش بپردازد، اما در سطحی بسیار بالا:


گوگل به دنبال صفحاتی است که حاوی اطلاعات با کیفیت بالا و مرتبط با پرس و جو جستجوگر هستند.

آنها با استفاده از «خزیدن» (یا خواندن) محتوای وب سایت خود و ارزیابی (الگوریتمی) تعیین می کنند که آیا محتوای مربوط به آنچه جستجوگر جستجو می کند، بیشتر بر اساس کلمات کلیدی آن حاوی است.

آنها "کیفیت" را با تعدادی از معیارها تعیین می کنند، اما در میان آن ها برجسته ترین تعداد و کیفیت سایر وب سایت هایی است که به صفحه شما و سایت شما به طور کلی پیوند دارند. برای قرار دادن آن به سادگی: اگر تنها سایت هایی که به سایت ویجت آبی شما لینک هستند، وبلاگ هایی هستند که هیچ کس دیگر در وب با آن ارتباط برقرار نکرده و سایت ویجت آبی من لینک هایی از مکان های مورد اعتماد که به طور مرتب ارتباط دارند، مانند CNN.com ، سایت من بیشتر مورد اعتماد (و فرض شده است که با کیفیت بالاتر) از شما.

به طور کلی، عناصر اضافی با الگوریتم Google محاسبه می شوند تا تعیین کنند که کدام سایت رتبه بندی خواهد شد، مانند:


چگونه مردم با سایت خود ارتباط برقرار می کنند (آیا اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا می کنند یا در سایت خود می نشینند یا به صفحه جستجو بر می گردند و روی لینک دیگری کلیک می کنند یا فقط لیست خود را در نتایج جستجو به طور کلی نادیده می گیرند و هرگز از طریق کلیک بر روی آنها نادیده گرفته می شوند؟ )

سرعت بارگذاری سایت شما و "دوستانه بودن تلفن همراه"

چقدر محتوا منحصر به فرد شما (در مقایسه با محتوای ناقص بسیار با ارزش یا محتوای تکراری بسیار)

صدها عامل رتبه بندی وجود دارد. الگوریتم گوگل در پاسخ به جستجو ها در نظر گرفته می شود و آنها به طور مداوم در حال به روز رسانی و بهبود روند خود هستند.

خبر خوب این است که شما نباید یک محقق موتور جستجو باشید که شرایط ارزشمندی را در نتایج جستجو رتبهبندی کند. ما از طریق اثبات شده، بهترین روش های تکرار پذیر برای بهینه سازی وب سایت ها برای جستجوی راه می یابیم که می تواند به شما در ترافیک هدفمند از طریق جستجوی رانندگی بدون نیاز به معکوس کردن توانایی اصلی یکی از ارزشمندترین شرکت های جهان کمک کند.


اگر شما علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد نحوه کار موتورهای جستجو هستید، یک تن از منابع عالی در دسترس وجود دارد، از جمله:


راهنمای مو در مورد این موضوع

گرافیک تعاملی خود گوگل

در حال حاضر، به اصول اولیه جستجوگرها! بیایید به اهداف و استراتژی های واقعی جستجوگرها کمک کنیم تا از موتورهای جستجو بهتری کسب کنید.



2. کلید واژه تحقیق و کلید واژه تطبیق بهترین روش ها

اولین گام در بهینه سازی موتورهای جستجو واقعا تعیین می کند که چه چیزی شما در حال بهینه سازی برای آن هستید. این بدین معنی است که شناسایی شرایطی که افراد در جستجوی (همچنین به عنوان «کلید واژه ها» نامیده می شوند) می خواهند وب سایت شما را در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بندی کند.


به نظر ساده به اندازه کافی درست است؟ من می خواهم شرکت ویجتم را نشان بدهم وقتی که افراد برای «ویجت ها» جستجو می کنند و شاید در مواردی مانند «خرید ویجت ها» تایپ کنند. به مرحله سوم!

متاسفانه این کاملا ساده نیست. در هنگام تعیین کلمات کلیدی که می خواهید در سایت خود هدف قرار دهید، چند عامل کلیدی وجود دارد:


محدوده جستجو - اولین عامل برای در نظر گرفتن این است که چگونه بسیاری از افراد (در صورت وجود) در واقع برای یک کلمه کلیدی مورد جستجو هستند. افراد بیشتری در جستجوی کلمه کلیدی هستند، مخاطبان بیشتری را برای رسیدن به آن، بزرگتر می کنند. برعکس، اگر هیچ کس به دنبال یک کلمه کلیدی نیست، برای پیدا کردن محتوای شما از طریق جستجو، مخاطب موجود نیست.

Relevance - اگر اصطلاح به طور غیرعادی جستجو می شود، اما این چه معنی است؟ ابتکار به نظر می رسد به طور مستقیم: در صورتی که شما در حال فروش نرم افزار اتوماسیون اتوماسیون بازرگانی شرکت شما نمی خواهید برای جستجو که هیچ ارتباطی با کسب و کار شما، مانند "مواد غذایی حیوان خانگی" نشان نمی دهد. اما چه در مورد شرایط مانند "نرم افزار بازاریابی ایمیل"؟ این ممکن است به طور یکسان به نظر یک توصیف عالی از آنچه شما انجام می دهید، اما اگر شما به شرکت های Fortune 100 رسیده اید، بیشتر ترافیک برای این مدت بسیار رقابتی، جستجوگرانی هستند که هیچ علاقه ای به خرید نرم افزار شما ندارند (و افرادی که میخواهید به آنجا برسید ممکن است هرگز راه حل گران قیمت و پیچیده خود را بر اساس یک جستجوی ساده Google خریداری نکنید). برعکس، شما ممکن است فکر کنید یک کلید واژه مماس مانند "بهترین راه حل های بازاریابی سازمانی PPC" به دلیل عدم فروش نرم افزار بازاریابی PPC برای کسب و کار شما بی اهمیت است. اما اگر چشم انداز شما یک مدیر CMO یا مدیر بازاریابی است، در مقابل آنها با یک منبع مفید در ارزیابی ابزار پرداخت با کلیک یک کلیک می تواند یک "اولین لمس" عالی و راه عالی برای ایجاد رابطه با یک خریدار آینده نگر باشد.

مسابقه - همانند هر فرصت تجاری، در جستجوگرها می خواهید هزینه های بالقوه و احتمال موفقیت را در نظر بگیرید. برای جستجوگرها، این به معنی درک رقابت نسبی (و احتمال رأی دادن) برای شرایط خاص است.

ابتدا باید بدانید که چه کسانی مشتری های آینده ای هستند و به احتمال زیاد به دنبال آنها هستند. اگر قبلا نمی دانید که چه کسی چشم انداز شما را دارد، فکر کردن در مورد آن، جای خوبی برای شروع کسب و کار شماست، به طور کلی برای کسب و کار شما و همچنین جستجوگرها.


از آنجا می خواهید بدانید:


به چه چیزهایی علاقه مند هستند؟

آنها چه مشکلی دارند؟

چه نوع از زبان آنها برای توصیف چیزهایی که آنها انجام می دهند، ابزارهایی که استفاده می کنند، و غیره؟

چه کسی آنها را از چیزهایی خریداری می کنند (این به این معنی است که رقبای شما، بلکه می تواند ابزارهای وابسته و وابسته - برای شرکت بازاریابی ایمیل باشد، به دیگر ابزارهای بازاریابی سازمانی فکر کند)؟

هنگامی که به این سوالات پاسخ می کنید، شما یک لیست اولیه از کلمات کلیدی و دامنه های احتمالی را خواهید داشت که به شما کمک می کند تا ایده های کلیدی کلیدی بیشتری را به دست آورید و حجم جستجو و معیارهای رقابت را در اطراف قرار دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.