بیکاس

بیکاس

بیکاس

بیکاس

احتمال رپر 25 روز تولد را با لیست پخش '25 و زنده 'جشن می گیرد

احتمال دارد رپپ به خاطر سخاوت و تلاش های خیرخواهانه او شناخته شده است، بنابراین حس می کند که رپ از جشن تولد خودش برای بازگشت به طرفداران استفاده می کند. پس از گسترش دعوت به طرفداران برای شرکت در جشن تولد آینده خود، طرفداران شانس را به یک هدیه دیگر رسیدند و لیست پخش جدید خود را "Big Chano: 25 & Alive" به اشتراک گذاشتند.
  
لیست "Big Chano: 25 & Alive" در "Chance" از هنرمندان گذشته و حال حاضر استقبال می کند و دارای تعداد زیادی از ژانرها است. Chance از الهام گرفتن است. شانس شناخته شده برای تأثیر انجیل در تقریبا تمام آثار موسیقایی او، شامل کلاسیک انجیل، مانند "ما خوشبخت"، فرد مؤمن "ماروین ساپ"، "ایمان ماروین ساپ" و "خدای مهربان" از Trin-I-Tee بود.

همکاران شیکاگو کانچین ها، Kanye West، G Herbo و Jeremih نیز در لیست پخش همراه با آخرین تهیه کننده Drake "Nice for What" و احتمال "بهترین زندگی" از کارتی B، که او در صحنه در Coachella در آخر هفته پیوستن ظاهر می شود .

G-Eazy و Cardi B در طول نمایشگاه موسیقی و هنر Festival Valley of Coachella Valley 2018 در صحنه امپراطوری پلی در تاریخ 15 آوریل 2018 در Indio، کالیفرنیا اجرا می شود.
بیشتر بخوانید
Cardi B به ارمغان می آورد Baby Bump To Enactic Coachella 2018 Set
رپ "هیچ مشکلی" هیچ آماتور نیست که لیست پخش را مرتب کند. در سال 2016، Chance یک لیست پخش حمام با عنوان "یوپ" با آهنگ های دلخواه مورد علاقه خود را ایجاد کرد.

شانس روز شنبه جشن تولد خود را در شیکاگو بومی خود برگزار خواهد کرد. بلیط پذیرش عمومی برای 125 دلار می باشد و می تواند در اینجا خریداری شود. تمام درآمد حاصل از فروش بلیط به سازمان SocialWorks شرکت اهدا خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.