بیکاس

بیکاس

بیکاس

بیکاس

سنگین وزن هالیوود با هم به تصویب اصلاح حقوق برابر میپیوندد

هفته یازدهم، بازیگر / مدل Eugenia Kuzmina میزبان پذیرش برای سازمان حقوق زنان Equal Means Equal www.equalmeansequal.org برای افزایش آگاهی در مورد نیاز به تصویب اصلاحیه حقوق برابر است. این رویداد یک مؤسسه تفکر، که از برخی از افراد با نفوذ ترین هالیوود تشکیل شده است، ایجاد می کند تا به طور چشمگیری آگاهی را در مورد این موضوع افزایش دهد.

کوزمینا اظهار داشت: "به عنوان یک زن که از روسیه مهاجرت کرد و شهروند ایالات متحده شد، زمان بسیار مهمی برای استفاده از صدای من برای پیشرفت جنسیت است. مادر من نمی توانست پس از افزایش فرزندان به دلیل تعصب جنسیتی اقتصادی، به دنبال شغل خود باشد و این تاثیر عمیقی بر زندگی او گذاشت. من احساس می کنم که تبعیض جنسیتی مسئله بین المللی حقوق بشر است. من از سن پانزده سالگی کار می کردم و بعد از داشتن بچه ها ادامه دادم. من در خانه ای زندگی می کنم که جانی لنون "تصور" را نوشت و احساس می کند که زمان و مکانی مناسب برای بالا بردن آگاهی و آگاهی از تأثیر گذار بر سطح انسانی در مورد کسب و کار ناتمام برابری برای همه آمریکایی ها تحت قانون اساسی است. "
  بازیگر فیلم، فیلمساز، فعال و رییس قهرمانی فیلم «کمال لوپز» جنبش و فیلم Equal Means Equals را به منظور آموزش آمریکایی ها در مورد اهمیت حقوق برابر تحت قانون فدرال برای زنان راه اندازی کرد. فیلم Equal Means Equal توسط لیز لوپز و پاتریشیا آرکوت ساخته شده است و در سال 2016 در جشنواره فیلم Traverse City مایکل مور بهترین جایزه مخاطبین مستند آمریکایی را دریافت کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.