بیکاس

بیکاس

بیکاس

بیکاس

حواله ارزی به سراسر دنیا در کمترین زمان

حواله ارزی به سراسر دنیا در کمترین زمان

 

حواله دلار

 صرافی آینده روشن ضمن ارائه خدمات ارزی بین المللی و ویژه در خصوص حواله دلار آمریکا ، همواره پیش رو در زمینه فعالیت های بانکی و ارسال پول به سرتاسر دنیا بوده است . امکان انجام حواله ارزی را برای افرادی که نیازمند دریافت ارز در آمریکا هستند یا برای انتقال ارز از ایران به آمریکا مشکل دارند به روشهای متفاوت فراهم نموده است. متاسفانه هنوز مدت ها بعد از برداشته شدن تحریم ها سوئیفت به صورت کامل در ایران اجرایی نشده است.  صرافی آینده روشن با روش های جایگزین مطمئن و سریع و استفاده از آخرین روش های انتقال پول، حواله دلار به آمریکا را انجام میدهد

   ادامه مطلب ...

تمام شهریه پس از مکالمه روان

تمام شهریه پس از مکالمه روان

 

ادعای بهترین آموزشگاه زبان بودن، بسیار سخت و پرمسئولیت است. اما ما این را ثابت کرده ایم! در آموزشگاه زبان سخن برتر شما هیچ هزینه ای در ابتدا پرداخت نمی کنید. در آموزشگاه زبان ما، شما پس از پایان دوره در صورت رضایت از کلاس زبان می توانید شهریه خود را پرداخت نمایید. این اثباتیست بر ادعای ما که آموزشگاه زبان سخن برتر، بهترین آموزشگاه زبان تهران است.

  ادامه مطلب ...

خرید لایک اینستاگرام

- استفاده از هشتگ های مختلف در زیر پست ها برای افزایش فالوور ها در حوضه فعالیت شما مثال: شما اگر در حوضه موبایل فعالیت میکنید کافیه برای برای پیدا کردن کسایی که به این موضوع علاقه مند هستند #موبایل  بنویسید و پیج خودر را باز بزارید تا بقیه پیدا کنند شمارو.

 

2-عکس های تصادفی رو لایک کنید یا با خرید لایک اینستاگرام اینکار را انجام دهید . از هر 100 عکسی که شما لایک میکنید به طور میانگین 6 نفر شما رو فالوو میکنند !!!

  ادامه مطلب ...

لیست کلی رسانه های اجتماعی تعریف شده برای بازاریابی B2B

جهان رسانه اجتماعی می تواند بسیار وسیع و متنوع باشد!

یک روز شما باید محتوا را برنامه ریزی کنید، روزی که از شما خواسته شد با مخاطبین ارتباط برقرار کنید. و برای بالا بردن آن همه، شما باید به طور پیوسته نتایج را برای نشان دادن رشد اندازه گیری کنید.

با تکیه بر وظایف مختلفی، چگونه می دانید کدام یک برای اولین بار مقابله می کند؟
برای جلوگیری از سردرگمی و سازماندهی، ما این چک لیست لیست رسانه های اجتماعی را ایجاد کردیم، برجسته کردن وظایف اصلی شما باید روزانه، هفتگی، ماهانه و به صورت سه ماهه تمرکز کنید.

در حالی که هیچ فرمولی برای موفقیت رسانه های اجتماعی وجود ندارد، این چک لیست ما است که در Oktopost برای ایجاد ROI بالا استفاده می شود.

بنابراین، بگذارید پرش کنیم!
روزانه
1. پاسخ به پیام ها، پیام ها و پیام های دریافتی
یکی از کارآمدترین وظایف مدیریت رسانه های اجتماعی، پاسخ در زمان واقعی است.
 
ادامه مطلب ...

سیاست خودکار توییتر و چگونگی تاثیر آن بر بازاریابان B2B

سال 2018 یک محفل اسرارآمیز تاریک را که شامل انتشار اخبار جعلی در رسانه های اجتماعی است باز کرد.

سالهاست که ما کورکورانه اطلاعات شخصی خود را به شبکه های مختلف داده ایم، فقط به این دلیل که هدف آن صرف نظر از اختلال در نظرسنجی های انتخاباتی، سوء تفاهم عمومی و در نهایت جامعه شستشوی مغز است.

درست زمانی که ما فکر کردیم که "موج دودویی" داستانی است، این واقعیت جدید ما تبدیل شد.

و برای این، ما می توانیم در دوره انتخابات 2016 و یا دقیق تر، چگونگی برخی افراد و سازمان ها را به استفاده از هویت های آنلاین ما سوق دهند.

در میان اولین شرکت کمبریج آنالیتیکا، یک شرکت مشاوره در بریتانیا بود که اطلاعات بدست آمده از 50 میلیون پروفایل فیس بوک را برای نفوذ به افکار عمومی آمریکا به نفع مبارزات انتخاباتی ترامپ، جمع آوری کرد.

اما قبل از افشای فیس بوک حتی سرفصل های ایجاد شده، توییتر بحران خود را در مورد اخبار جعلی را تجربه کرد.

توییتر VS. اخبار جعلی
در طول مسابقات ریاست جمهوری سال 2016، سازمان های مرتبط با دولت روسیه، توییتر با ربات ها و هرزنامه ها را به منظور توزیع تبلیغاتی و در نهایت بر پیامدهای رأی دهندگان سوق داد.

پس از یک تحقیق کامل داخلی، توییتر سرانجام تصمیم گرفت تا سوء استفاده از پلت فرم و حضور اطلاعات نادرست در مورد شبکه خود را متوقف کند. ماه گذشته، آن را اعلام کرد یک سیاست خودکار جدید، در مورد استفاده از بیش از حد اتوماسیون و هرزنامه با چندین حساب.
علاوه بر این، توییتر یک تیم کیفیت اطلاعات داخلی ایجاد کرده است که نه تنها تحقیقات شرکت را در زمینه فعالیت های هرزنامه و ربات انجام داد، بلکه هم اکنون مسئول نظارت و اطمینان از کیفیت داده ها است.

به طور خلاصه، مقررات جدید کاربران را ممنوع می کند:

انتشار یک توییت مشابه یا جدید به چندین حساب
انجام اعمال فله مانند اعمال خشونت آمیز، retweeting، ذکر، پاسخ، DM و غیره
به اشتراک گذاری لینک های گمراه کننده از طریق توییت خودکار و یا پیام های مستقیم
ارسال یک تاکتیکی منحصر به فرد (#) در تویت های چندگانه
توزیع رسانه های بالغ / گرافیکی یا اطلاعات خصوصی مجاز نیست
این مقررات در تاریخ 23 مارس 2018 تأیید شد. عدم تطابق با آن، شرکت شما در معرض خطر قرار گرفتن در معرض تحریم های شدید توسط توییتر قرار می گیرد. اگر از یک پلت فرم مدیریت رسانه های اجتماعی مانند Oktopost برای خودکار سازی فعالیت های انتشار استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید که شیوه های خود (و محتوای پیش برنامه ریزی شده) را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که خط مشی های جدید را نقض نکنید.

امید توییتر این است که این تغییرات عملیاتی به طرز چشمگیری دقت اطلاعات را افزایش داده، اعتماد عمومی را در داخل پلتفرم آن افزایش داده و شفافیت بیشتری را برای کاربران فراهم می کند. این یک ارتقاء ارزشمند و دیرپایی به پلتفرم است، اما به این معناست که بازاریابان B2B ممکن است تعدادی از شیوه های کسب و کار خود را که دوست داشتند، تنظیم کنند.
اگر میخواهید بدانید که چگونه خطمشی اتوماسیون جدید بر روی استفاده شما از توییتر تاثیر می گذارد، در اینجا، 5 روش برتر برای پیگیری است. اطمینان حاصل کنید که این کمک خواهد کرد که شما را در زیبایی های توییتر بدون به خطر انداختن اهداف بازاریابی خود بمانید.

1. بازخوانی محتوای را ادامه دهید، اما چیزهای تازه را نگه دارید
توییتر برای مدت طولانی یک کانال عالی برای پخش مجدد محتوای همیشه سبز است. پس از سرمایه گذاری زمان و منابع در تولید مقاله شگفت انگیز، ایده اشتراک آن تنها یک بار به نظر غیر منطقی است! در دنیای B2B، همه می دانند که تنها راه رسیدن به درصد زیادی از مخاطبان، به اشتراک گذاری قطعات تک محتوی چندین بار است.

کلید این است که در مورد اشتراک لینک های مشابه با یک متن صدای جیر جیر بیش از حد تهاجمی نباشد. این باعث می شود مخاطبان شما را نابود کنند و احتمالا پرچم قرمز توسط توییتر را بالا ببرند.

در عوض، گستره وسیعی از محتوای بازپرداخت را به اشتراک بگذارید و با ایجاد تغییرات متن متنوع تغییرات ایجاد کنید. تلاش کردن رویکردهای جدید ممکن است نتایج شگفت انگیزی به دست آورد.

شما همچنین باید با پیوست های مختلف رسانه ای مانند تصاویر، فیلم ها و GIF ها آزمایش کنید. در مورد محتوای تعاملی مانند ویژگی رای گیری توییتر یا تبلیغات تبلیغاتی و رقابت های رسانه های اجتماعی فراموش نکنید تا بتوانید از طریق یک تجربه منحصر به فرد مارکدار ایجاد کنید.

2. ایجاد توییت های سفارشی برای اعتبارات نام تجاری
پیش از این، مارک های B2B توانستند یک صدای جیر جیر را بر روی یک پلتفرم مانند TweetDeck یا Oktopost پیش نویس کنند و همزمان این صدای جیر جیر را به حساب های متعدد مارک صادر کنند. توییتر این قابلیت را ممنوع کرده است.
اما این چنین بدی نیست، زیرا استراتژی در وهله اول گمراه شده است!

ارزش داشتن زیر حساب های مارک این است که شما می توانید پیام های مربوطه را به مخاطبان خاص در داخل مجموعه بزرگتری از پیروان خود خنثی کنید.

برای مثال مایکروسافت دارای حساب اصلی توییتر نماینده کل سازمان است، اما همچنین چندین حساب کوچکتر اختصاص داده شده به مایکروسافت آفیس، پلت فرم مایکروسافت ابر و حساب های اختصاص یافته به نرم افزار و خدمات مایکروسافت برای طیف وسیعی از صنایع مختلف را مدیریت می کند.

در حالی که شما ممکن است تقسیم بندی محصول را نداشته باشید، روشهای زیادی برای محاسبه محتوای شما وجود دارد. یکی از راه های ارائه خدمات استراتژی مراقبت از مشتریان اجتماعی است. به عنوان مثال، شرکت های پیشرو در زمینه فن آوری مانند Marketo، Salesforce و اینتل همه حساب های توییتر خود را برای پاسخ به سوالات مرتبط با پشتیبانی اختصاص داده اند - و این کار آنها را در طول روز انجام می دهد.

ایجاد توییت های سفارشی برای هر حساب ممکن است از بازاریابان بیشتر تلاش کند، اما باید به طور چشمگیری معیارهای تعامل و رضایت کلی مشتری را نیز بهبود بخشد.

3. یک حساب کاربری را در یک زمان مدیریت کنید
محتوای انتشار تنها راه برای اسپم کردن شما نیست. در عین حال، در همان زمان، در توییتر تحت سیاست Automation Policies تکرار، تکرار و یا تعویض توییت های دیگر از حساب های چندگانه ممنوع است و می تواند حساب های شما را به حالت تعلیق درآورد.
هنگام انتشار و مدیریت حسابها، مطمئن شوید که فقط از یک نمایه توییتر در یک زمان استفاده میکنید و در همه حسابهای مارکدار در یک زمان بهروزرسانی ندارید. ممکن است تصادفی باشد، اما می تواند شما را در آب گرم قرار دهد.

4. به کارکنان یک صدای در توییتر بدهید
ایجاد حضور شرکتی با محتوای مارک همیشه در توییتر جای خواهد گرفت. اما شاید یک رویکرد مدرن و موثرتر برای برقراری ارتباط پیام شما از طریق حمایت از کارکنان باشد. دریافت کارکنان برای به اشتراک گذاشتن محتوای شرکت شده از پیش تعیین شده به شبکه های شخصی خود، یک روش آسان و مطمئن برای افزایش دسترسی شما بدون نقض سیاست خودکار توییتر است.

پس از همه، تحقیقات به طور پیوسته نشان می دهد که خریداران B2B بیشتر به نظرات افرادی که می دانند نسبت به شرکت های رسمی حساس هستند. بنابراین، بهره برداری از این روابط از پیش تعیین شده نه تنها به گسترش تلاش های تولید سرب شما کمک می کند، بلکه صدای نام تجاری خود را نیز انعطاف پذیر خواهد ساخت. بهترین کار این قانون کاملا تحت قوانین جدید توییتر است.

5. در تعاملات واقعی شرکت کنید
مخاطبان به راحتی می توانند تعامل نامطلوب را بیابند. در حال حاضر به عنوان "شبیه سازی" و یا ارسال پاسخ خودکار، در حال حاضر تحت قوانین توییتر ممنوع است، و برای یک دلیل خوب، زیرا این بود که ابتکار عمل بازاریابی B2B وحشتناک است.
تعهد و پایداری هویت نام تجاری خود را فقط به همان اندازه که تویت های ارسال می کند. چگونگی ارتباط با دیگر حسابها - به عبارتی میل، اشتراکگذاری، پاسخ دادن یا ارسال پیامهای مستقیم - به طور قابل توجهی بر اعتبار و موفقیت رسانههای اجتماعی اثر میگذارد. اگر تعامل واقعی نیست، انرژی مصرف می شود.

خط پایین: متعهد به مخاطبین خود - و به گوش دادن به اجتماع.

همانطور که سخت است که ممکن است اعتراف شود، اغلب وقت ها شرکت شما اهمیت خدمات مشتری در رسانه های اجتماعی را نادیده می گیرد. نظارت بر پچ پچ مربوط به نام تجاری خود را در توییتر (و انجام آن در زمان واقعی) بسیار مهم است برای پوشش بازخورد مربوطه و یا سوالات و همچنین ارائه پیگیری های به موقع.

مشتریان می توانند در توییتر کاملا بی رحمانه باشند، بنابراین این فرصت را برای فعالانه با مخاطبان در یک روش معنی دار تعامل می کنند. شما حتی ممکن است طرفداران نام تجاری را بیابید و یا در مراحل اولیه یک بحران را کشف کنید!

بیشتر توییتر جذاب، اخبار جعلی کمتر
در حالی که سیاست اتوماسیون توییتر نیازمند تغییرات جزئی در نحوه ساخت استراتژی شما است، به طور عمده، به حل مسائل بسیار بزرگتر مربوط به اخبار جعلی و امنیت داده ها کمک می کند.

به این معنا، مقررات جدید تنها به خدمت به بازاریابان B2B کمک می کند تا یک حضور توییتر معتبر و مشتری محور را ایجاد کنند که باعث تعامل می شود. و اگر این تغییرات به یک تجربه بهتر برای همه کاربران توییتر منجر شود، زندگی را برای بازاریابان آسان تر می کند.