بیکاس

بیکاس

بیکاس

بیکاس

افزایش کارآفرینانه به عنوان یک موتور فروش قدرتمند

بیشتر و بیشتر، چشم انداز B2B به ما یک بار که تا به حال به نیمه راه از طریق روند خرید رسیده است، رویکرد ما را به ما نزدیک می کند. هیچ مخفی نیست که خریداران بسیار پیچیده و خودمختار هستند، به پست های وبلاگ، وبینارها و به طور معمول رسانه های اجتماعی برای هدایت تحقیقات و راه حل های فهرست کوتاه خود، تبدیل می شوند.


ما آن را در رفتار خودمان به عنوان مصرف کننده می بینیم - بررسی و آشنایی خود را با محصولات آنلاین قبل از خرید آنها در فروشگاه.


این تغییر از بالا به پایین به پایین به بالا بسیار دشوار است مدیران اجرایی و صاحبان کسب و کار است که استفاده می شود به "داشتن" مرحله آموزش و پرورش.


و در حالی که برخی از شرکت های B2B نتوانسته اند انطباق پیدا کنند، بومیان دیجیتال در میان آنها به قطار آموزش و پرورش کارکنان می روند.


افزایش کارفرما

حمایت از کارکنان به شرکت های B2B اجازه می دهد تا جریان اطلاعات را کنترل کنند و توانمند سازی کارکنان خود یعنی تیم های بازاریابی و بازاریابی خود را برای به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های شخصی خود.


به این ترتیب، آنها نه تنها به مخاطبان گسترده تر می رسند، بلکه تجارب فروش خود، درآمد بیشتری کسب می کنند.


اما حمایت از کارکنان بیشتر از فروشندگان شماست که در «جعبه صابون دیجیتالی» قرار می گیرند و فروش شرکت های بزرگ را به غریبه های تصادفی منتقل می کنند.


این در مورد ارتباطات معتبر است.


هنگامی که یک نماینده فروش - که یک صنعت خاص و جغرافیایی اختصاص داده می شود - محتوای سهام را به اشتراک می گذارد، این احتمال بسیار زیاد است که با تصمیم گیرندگان در کتاب کسب و کار خود واکنش نشان می دهد

به این معناست که کارکنان فروش شما می توانند با پیروان خود به طور متوسط ​​8 برابر بیشتر تولید کنند - که بیشتر آنها به نام تجاری شما کاملا جدید است، اما به کارکنان شما متصل است.


بنابراین، افراد فروشان را قادر می سازد که مکالمات خود را درمورد نام تجاری خود - که آیا از آن در برابر متخلفان دفاع کنید یا به سادگی شبکه خود را از چیزی که شما ارائه می دهند مطلع کنید - تاثرات زیادی دارد. شما نمی توانید به طور کامل کنترل آنچه در مورد شما در کانال ها مانند توییتر، فیس بوک و لینکداین گفته می شود. اما کارکنان فروش شما می توانند لحن را تنظیم کنند یا آن را به نفع شما شکل دهند.


با در اختیار داشتن بیش از 100 شرکت سرمایه گذاری از صنایع مختلف و ارقام، من اعتقاد دارم که سه عامل متمایز وجود دارد که باعث حمایت از کارکنان به عنوان یک ابزار قدرتمند برای رانندگی نتایج بهتر می شود:


1) محتوا متن محتوا

موثر ترین فروشندگان درک زمینه ای را که در آن محصولات و خدمات شرکت آنها ارزش دارند.


آنها نقطه های درد و رنج مشتریان خود را می دانند و اهرم هایی که برای برقراری ارتباط باید فشار داده باشند. فروشندگان که می توانند محتویات مشتری را به محتویاتی که به اشتراک می گذارند اضافه کنند (به جای آن که فقط کورکورانه باشند یا آن را بازگردانند)، بازده بیشتری از فعالیت های رسانه های اجتماعی خود را می بینند.


شرکت هایی که محتوای کافی برای فروشندگان خود برای به اشتراک گذاشتن ایجاد می کنند، به اعتماد کارکنان خود کمک می کنند. با این حال اگر همه آنها بازتوییت یا محتوای شرکتی باشند، به نظر نمی رسد که صادقانه باشد.


توانمند سازی کارمندان برای نوشتن محتوای خود می تواند زمینه را که از ارتباط با مشتریان در زمینه یا تلفن به دست می آورد، اضافه کند. در Oktopost، اگر روزی پست یا دو پست اخیر را نوشته اید، بهتر است که مجلات فروش را به اشتراک بگذارید، یا اگر آنها پیشنهاداتی برای مقالات (بر اساس اولویت مشتریان) به تیم بازاریابی داشته باشند.

فروشندگان مجبور به فعالانه در ارتباط با ارتباطات خود هستند، اما نمی توانند انتظار داشته باشند که محتوا را تحویل دهند و انتظارات چشم انداز را داشته باشند.


2) نسل سرب

هنگامی که فروشندگان - همراه با دایره وسیعی از نفوذ کارفرمایان پیشین، شرکای تجاری و دیگر مخاطبین - کیفیت اشتراک، محتوای رهبری فکر می کنند که به مخاطب هدفشان اهمیت می دهد، آنها می توانند منجر به واکنش بسیار بیشتری شوند.


محتوای محتوای غنی بهبود کیفیت سرب را به عنوان چشم انداز که به کمپین واکنش نشان می دهد احتمالا مطابقت بیشتری برای شخصیت خریدار شما. مدافعان فروش نشان می دهند که واقعا به ارزش محصولات و خدماتی که آنها نمایندگی می کنند اعتقاد دارند، آنها فقط به اشتراک گذاری نام تجاری کارفرمای خود از Kool-Aid نمی پردازند. با خرید به فرهنگ شرکت خود، آنها را قادر می سازد تا چشم اندازهای واجد شرایطی را که در نهایت به فروش می رسند، جذب کنند.


طبق گفته های Forbes، متخصصان فروش که به طور منظم از رسانه های اجتماعی در فعالیت های روزمره خود استفاده می کنند، به فروش 78٪ بیشتر از همتایان خود که در رسانه های اجتماعی فعال نیستند.

3) پرورش سرب

چگونه فروشندگان از LinkedIn استفاده کنند.


به جای بالا آوردن سرما در یک سازمان و دست کشیدن از دروازه بانان، فروشندگان می توانند بهتر از یک چارت سازمانی شرکت حرکت کنند و احتمالا مخاطبان مشترک را در شبکه خود به قهرمانان داخلی پیدا کنند.


از آنجا، نمایندگان فروش می توانند مکالمات مستقیم با حساب های کلیدی را شروع کنند - از طریق LinkedIn InMail، فیس بوک مسنجر، و یا Twitter Direct Messaging برای نام چند نفر.


آنها می توانند آنچه در حساب های خود اتفاق می افتد، مانند تبلیغات، اعلامیه های محصول یا خرید، کشف کنند که می تواند دلایل قانع کننده ای برای شرکت در مکالمات فروش باشد. هنگامی که با یک چشم انداز در زمانی که نیاز دارید ارتباط برقرار کنید، پیشنهادات فروش منحصر به فرد شرکت خود را بسیار آسان تر توضیح دهید.


وقتی مجهز به یک مجموعه جامع از محتوای رهبری فکر، فروشندگان می توانند آن را به طور موثر آن را تقویت کند. این به آنها صدای قویتری می دهد، بدون آن که به نظر می رسد بیش از حد تهاجمی باشد.


توانمند سازی فروشندگان داخلی شما

صفحات رسانه ای شرکت های سازمانی تمایل دارند که دوستانه باشند، اما همیشه اصالت یا کارایی یک حساب شخصی ندارند.


آنها تمایل دارند که "ضد عفونی" و عمومی باشند تا از هر بخش از مخاطبانشان حمایت نکنند. با این حال، تیم داخلی شما از فروشندگان ارتباطات با مخاطبین جدید دارد که برای محصولات یا خدمات شما مناسب است.


برای حمایت از کارکنان به طور واقعی به عنوان یک موتور فروش (از دیدگاه درآمد) کار می کند، باید حرکتی از بالا به پایین باشد. تیم مدیریت فروش باید با نمونه هایی از نوع محتوایی که مخاطبان آن دوست دارند هدایت کند. هرچه بیشتر آنها در مورد چیزهایی که به آنها اهمیت می دهند (مانند ورزش های مورد علاقه خود، جامعه و منافع آنها) بچسبانند، انسانی که بیشتر و قابل درک است، درک می شود.

از آنجا، حرکت یک فرصت برای بستن تبدیل به بسیار نرم و صاف می شود - در ماهیت سفت و سخت یک فرایند فروش معمولی یافت نشد.


آیا شرکت شما می تواند احساسات مثبت رسانه های اجتماعی را از دست بدهد، که تأثیر قابل توجهی در درآمد فروش داشته است؟ درخواست تظاهرات راهکار دفاع از کارکنان Oktopost را درخواست کنید.

راهنمایی کامل مبتدی برای بهینه سازی موتورهای جستجو

WordStream بیشتر به عنوان مقصد PPC شناخته شده است. اما ما همچنین می دانیم یک یا دو مورد در مورد جستجوگرها، و مردم همیشه از ما می خواهند که یک مبانی مبتنی بر جستجوگرها را دنبال کنیم. بنابراین ما ارائه می دهیم: این مقاله مقدمه ای و خلاصه ای از بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، یک تاکتیک بازاریابی اجباری خواهد بود اگر می خواهید وب سایت خود را از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل پیدا کنید.

با گذشت زمان به پایان این راهنمای مبتنی بر وب SEO، شما درک دقیقی از آنچه بهینه سازی موتور جستجو است، چرا ارزشمند و مهم است، و چگونه می توانید نتایج خوبی در محیط همیشه در حال تغییر SEO جستجو کنید.



1. SEO چیست و چرا مهم است؟

شما به احتمال زیاد از جستجوگرها شنیده اید، و اگر قبلا این کار را نکردید، می توانید یک تعریف سریع ویکی پدیا از اصطلاح را بدست آورید، اما درک می کنید که SEO به عنوان یک فرایند موثر بر دید وب سایت یا یک صفحه وب در یک موتور جستجو موثر است نتایج بدون پرداخت "واقعا به شما کمک نمی کند به سوالات مهم برای کسب و کار و وب سایت خود پاسخ دهید، از قبیل:


چگونه برای سایت یا سایت شرکت خود، برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید؟

چگونه می دانید چقدر زمان صرف SEO چیست؟

چگونه شما می توانید مشاوره SEO "خوب" را از "بد" یا مشاوره جستجوگر مضر؟

آنچه که به نظر شما به عنوان یک صاحب کسب و کار یا کارمند به شما جالب است این است که چگونه شما واقعا می توانید از SEO استفاده کنید تا به ترافیک مرتبط تر، منجر، فروش، و در نهایت سود و درآمد کسب و کارتان کمک کنید. این چیزی است که ما در این راهنما تمرکز می کنیم.


چرا باید درباره جستجوگرها مراقب باشیم؟

بسیاری و بسیاری از افراد برای چیزها جستجو می کنند. این ترافیک می تواند برای یک کسب و کار بسیار قدرتمند باشد نه تنها به دلیل اینکه تعداد زیادی از ترافیک وجود دارد، بلکه به دلیل اینکه تعداد زیادی از ترافیک بسیار خاص و با اهمیت وجود دارد.

اگر شما ویدجت های آبی را به فروش می رسانید، بهتر است که یک آگهی بفروشید تا هر کسی با یک خودرو در منطقه شما آگهی شما را ببیند (هرگز علاقه خاصی به ویدجت های آبی ندارد) یا هر زمانی که هر فردی در دنیا "خرید" ویدجت های آبی "به یک موتور جستجو؟ احتمالا این دوم، به این دلیل که این افراد قصد تجاری دارند، به این معنی که آنها ایستاده اند و می گویند که می خواهند چیزی را که شما پیشنهاد می دهند خریداری کنید.

مردم در جستجوی نوعی چیزهایی هستند که به طور مستقیم با کسب و کار شما ارتباط دارند. فراتر از آن، چشم انداز شما نیز در جستجوی انواع چیزهایی است که فقط به تجارت شما وابسته است. این فرصت های بیشتری را برای ارتباط با آن افراد فراهم می کند و به سوالات خود پاسخ می دهد، مشکلاتشان را حل می کند و برای آنها یک منبع قابل اعتماد می شود.

  ادامه مطلب ...

منابع آنلاین بزرگ برای آموزش SEO

این که آیا شما در حال برنامه ریزی برای استخدام یک آژانس برای ارتقاء رتبه بندی جستجو در وب سایت خود هستید و یا علاقه مند به یادگیری برای انجام آن خودتان هستید، به سرعت متوجه خواهید شد که میزان اطلاعات نامحدودی در رابطه با عمل موتور جستجو وجود دارد بهینه سازی.


نیازی به گفتن نیست، کمیت همیشه نشان دهنده کیفیت نیست. از آنجایی که پیش از این در این جاده (و بسیاری از جاده های مرده که چشم من را در مسیر راه می گیرند)، من می خواهم به شما در مسیر درست هدایت کنم! در پایین شما منابع مورد علاقه من برای یادگیری جستجوگرها را پیدا خواهید کرد.


SEO اصلی

تمرین بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) شامل بسیاری از اصطلاحات فنی، عامیانه و درون جوک ها (به عنوان مثال، چگونه پنگوئن ها و پاندا خرس ها تحریک می شوند). بنابراین، قبل از پریدن به چگونگی انجام این کار مهم است که سر خود را در اطراف چند مفاهیم پیچیده کنید. در اینجا چند مکان خوب برای شروع وجود دارد:


"راهنمای مبتدیان برای SEO،" توسط موس

تبدیل شدن به یک کارگزار جستجوگر نیاز به خواندن زیادی دارد، بنابراین منطقی است که از یک راهنمای مبتنی بر متن شروع کنید! راهنمای ایجاد شده و نگهداری شده توسط موس، برای مبتدیان با اطلاعات مربوط به آنچه که رتبه بندی موتورهای جستجو را تحت تاثیر قرار می دهد، بسته بندی می شود.

"مبانی جستجوگرها" by Dan Gorgone

دن گرگونی یک معلم فناوری و کسب و کار در جزیره Treehouse (یک منبع عالی از دوره های ویدیویی مربوط به طراحی وب، برنامه نویسی، و کسب و کار) است. یکی از دوره های مورد علاقه من از دان است مبانی جستجوگرها، که به عنوان یک شروع فوق العاده برای هر کسی که به دنبال بهینه سازی موتورهای جستجو به جعبه ابزار خود می باشد، خدمت می کند.


اگرچه دسترسی به این درس به کشیدن کارت اعتباری نیاز دارد، Dan واقعا محتوای را برای تازه کارها طراحی می کند با تمرکز بیشتر بر جستجوگرها به عنوان یک فرآیند مداوم و روش تفکر. دن به بهترین شیوه ها و ابزارهای مفید استاندارد صنعت، تقسیم می کند و هر مرحله از آن را به شما می آموزد!


به خصوص اگر از ابتدا شروع می کنید، انگشت خود را با ایده بهینه سازی موتورهای جستجو با ثبت نام در دوره دان، مرطوب کنید.

  ادامه مطلب ...