بیکاس

بیکاس

بیکاس

بیکاس

کسب درآمد از تلگرام

کسب درآمد از تلگرام این روزا کار سختی نیست . امروزه تلگرام تنها یک پیام رسان نیست بلکه منبع نون درآوردن بسیاری از جوان هاییه که اگه تلگرام نبود شاید خیلیاشون الان بیکار بودن. تاحالا فکر کردی چطور میشه از تلگرام کسب درآمد کنی؟ پولِ راحت و بی دردسری که در خونه و در آسایش بدون هیچ گونه سختیه کار بدست میاد! زمان کارت دست خودته میتونی صبح بیدار شی کار کنی یا عصر ، حتی شب و مهم تر از همه اینه که  به هیچ کس وابسته نیست کارت ، خودتی و خودت !

ممکنه قبلا کسب درآمد از تلگرام جا نیفتاده بود ولی این روزا یه چیز نرمال و عادیه ،  شاید باورت نشه ولی درآمد بعضی از ادمین کانال ها به ماهی 50 میلیون و حتی بیشتر میرسه . بنظرت هیجان انگیز نیست؟ میخوی بدونی چطور میتونی به درآمد برسی؟

پس بیا قدم هارو یکی یکی با هم بررسی کنیم :  

قدم اول چیه؟

قدم اول برای شروع کسب درآمد از تلگرام در ذهن خودت به وقوع می پیونده . یعنی باید بشینی فکر کنی ببینی به چه موضوعی علاقه داری یا توی چه کاری مهارت داری؟ کانالت راجب چه موضوعی باشه که حتی اگه تا ماه های اول یه هزار تومنی هم کسب نکردی ، سرد نشی و با عشق و علاقه ادامش بدی ؟!

جبران خلیل جبران: اگر نتوانی با عشق کار کنی و عاشق کارت نباشی، بهتر است کارت را رها کنی، در کوچه بنشینی و از کسانی که کارشان را دوست دارند صدقه بگیری

حالا که به جواب رسیدی  و ایده ی خودتو پیدا کردی . باید اون طرف قضیه رو هم در نظر بگیری یعنی باید مطمئن شی که مخاطبانت هم با تو هم نظرن. یکی از راه هایی که مطمئن شی ایده ای که قصد عملی کردن اونو داری مناسبه یا نه اینه که از خود مردم بپرسی. برای این کار بهتره از یک نظر سنجی استفاده کنی. به راحتی توسط ربات Vote@ می تونی نظر سنجی مورد نظر خودتو ایجاد کنی. بعد از اینکه نظر سنجی خودتو ایجاد کردی باید اونو برای دوست و آشنا بفرستی.با فوروارد کردن نظر سنجی ، ازشون بخواه نظرشونو درباره ایده ی شما بدن.

 

قدم دوم؟

بعد از اتمام قدم اول و به نتیجه رسیدن راجب حیطه فعالیتت در تلگرام حالا نوبت به قدم دوم میرسه ! قدم دوم یعنی شروع فعالیتت و برداشتن یه قدم به سوی کسب درآمد از تلگرام که آرزوشو داشتی 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.